ZVL logo
Rolimpex logo2

ПІДШИПНИКИ ДЛЯ ЕЛЕКТРОДВИГУНІВ

Спеціальні вимоги до підшипників для електродвигунів

  • Клас точності зовнішніх геометричних розмірів — мінімум Р6

  • Низький рівень акустичної вібрації

  • Радіальний зазор С3 або у рамках обумовленого діапазону

  • Зовнішні геометричні розміри можуть не відповідати зазначеним у каталозі

engine

Внутрішня конструкція підшипників

Однорядні радіальні шарикопідшипники

Конструкція:

Відкрита, захисні шайби з обох сторін, ущільнювачі з обох сторін.

Характеристики:

  • Висока радіальна та осьова вантажопідйомність відносно зовнішніх розмірів

  • Невелика чутливість до напруги, яка може виникнути під час монтажу ремінного шківа, вала тощо.

Застосування:

Асинхронні та синхронні електричні мотори.

Однорядні радіально-упорні шарикопідшипники

Конструкція:

Доріжки кочення спрофільовані таким чином, що напрямок сприяння навантаженню (перпендикуляр дотичної лінії контакту між доріжками кочення та кульками) утворює гострий кут до осі підшипника.

Характеристики:

  • Дозволяють витримувати одночасно радіальне та високе осьове навантаження в одному напрямку;

  • Для розподілу осьового навантаження в обох напрямках підшипники.

Застосування:

На задній частині вала у великогабаритних двигунах, особливо якщо наявне велике осьове навантаження в одному або в обох напрямках.

Однорядні циліндричні роликопідшипники

Конструкція:

Підшипники роз’ємні та мають кілька варіантів конструкцій.

Характеристики:

Більша вантажопідйомність у порівнянні з шарикопідшипниками того ж розміру.

Застосування:

Середні та великі електродвигуни, здебільшого на задній частині вала.

Нове покоління підшипників ZVLдля електродвигунів

Конструкція сепаратора:

  • Застосовані нові виробничі процеси (штампування, шліфування);

  • Конструкція забезпечує низький рівень тертя (краща якість обробки поверхні);

  • Низький рівень шуму;

  • За вимогою можливе постачання підшипників з пластиковим сепаратором.

Будова ущільнювача:

  • Стандартний матеріал: NBR;

  • Для застосування у вищих температурах ми пропонуємо відповідні матеріали: HNBR, FKM, VITON;

  • Покращені характеристики ущільнювачів – низький рівень тертя забезпечує вищу частоту обертів підшипників.

Мастило:

  • Забезпечує додаткове зменшення рівню шуму;

  • Мастило обирається відповідно до умов експлуатації (у певних випадках використовується спеціальне мастило);

  • Забезпечує довгу безперервну роботу підшипників;

  • Властивості мастил тестуються за допомогою спеціального обладнання.

Спеціальні будови підшипників для електродвигунів

Для уникнення проходження електричного струму ZVL SLOVAKIA виробляє:

  • Підшипники з керамічними шариками;
  • Ізоляцію підшипників за допомогоюспеціальних покриттів.

Інновації підшипників